Nekaj je sigurno odvisno od tega, kako starši otrokom predstavijo šolo, potem pa sledijo določene izkušnje. Imeti dobro prvo učiteljico lahko že pomeni, da ti je šola všeč in da boš rad hodil v šolo. Učitelji se ne zavedajo, kako veliko odgovornost nosijo, ali imajo otroci šolo radi ali ne. Bolj bi se morali zavedati, kako se vedejo do učencev, kajti vseeno so to otroci, ki še kako vedo, kdaj se počutijo ljubljene in kdaj ne.
Tako se otroci srečujejo z svojimi vstniki in učitelji. Glavno je, da so tudi starši povezani z šolo in da poznajo vse učitelje, ki učijo njihove otroke. Najbolj me jezi stavek, ko nekateri starši pravijo, da jih šola ne zanima, da je to otrokovo in ne samo da ne vedo kaj se v šoli z otrokom dogaja, tudi njegovih učiteljev ne poznajo. Otrok lahko tako jemlje, da šola ni pomembna, ker staršem ni pomembna in se začnejo tudi tako vesti.
Zavedati se je treba, da šola ni le prenašalka znanja, vendar tudi vrednot, ki so za življenje še kako pomembne. Zato morajo osebe, ki se odločijo za poklic učitelja resnično premisliti, ali so zato ali ne.
Sama sem sinu vedno rekla, da mu bo šola dala znanje, da je to prostor, kjer bo dobil prijatelje in da mora vedno spoštovati učitelje. Tako moj sin vedno spoštuje vse v šoli in se vedno postavi za pravico. Vedno pa se najde kakšen učitelj, ki mu skuša uničiti lep odnos med učitelji in učenci. Zaenkrat to rešujemo na ta način, da se mi sin še vedno zaupa.